
Telemedicin skaber tryghed: 83% af KOL-patienter tilfredse med Danmarks TeleKOL-program
De første erfaringer med TeleKOL, Danmarks første nationale telemedicinske program, viser, at borgerne generelt er tilfredse med løsningen, selvom der har været nogle udfordringer undervejs. Den seneste evalueringsrapport fra Region Sjælland og de 17 kommuner i Landsdel Sjælland giver et klart indblik i, hvordan programmet har fungeret indtil nu. Effekten af TeleKOL på Borgernes Tryghed […]













