Træningslejr i Østrig venter, mens U19-stjerner skinner på Nummer 10

Træningen er i fuld gang på Nummer 10 med de spillere, der er tilgængelige. Der er planlagt en fridag torsdag, og mandag er også en træningsfri dag, inden truppen drager til Østrig tirsdag for en otte dages træningslejr. Den finder sted i Scheffau am Wilden Kaiser, som holdet har besøgt i de seneste år.

U19-spillere og Træningslejr

Flere U19-spillere deltager i træningen, herunder U19-målmanden Gustav Fritz, som er med, da Tobias Breum-Harild i morgen rejser med det danske U19-landshold til EM i Wales. Danmark er i gruppe med Tyskland, Spanien og værtslandet Wales.

Felix Beijmo er den nyeste spiller i truppen, mens Dominik Sarapata og Hunor Németh, der tidligere var udlejet, er tilbage og træner med. Gabriel deltager ikke endnu, da man tager hensyn til ham i starten efter en skade, der holdt ham ude i slutningen af forårssæsonen.

Der vil snart komme mere information om lørdagens træningskamp på Nummer 10 mod Mjällby AIF. Det skal dog bemærkes, at tilskuerforholdene er udfordrede på grund af vejarbejde på Peter Bangs Vej samt renovering af de kunstbaner, der ligger tæt på bane 3, hvor kampen skal spilles.

I går besøgte Lars Rønbøg Nummer 10 og tog en række billeder fra træningen. Holdet ser frem til at tage på træningslejr, hvor de kan arbejde intensivt med deres forberedelser og styrke sammenholdet. Den kommende sæson lover at blive spændende, og træningslejren i Østrig vil uden tvivl spille en vigtig rolle i holdets udvikling og præstationer.