
AC Horsens er på udkig efter en caretaker til en deltidsstilling, hvor fokus er på at udvikle og støtte spillere uden for banen. Dette er en vigtig rolle, der sigter mod at sikre, at spillerne kan yde deres bedste på banen. Klubben har ambitiøse mål for sine spillere og har derfor etableret et skræddersyet uddannelsesprogram, som alle spillere skal deltage i og forpligte sig til.
Ansvarsområder for Caretaker-stillingen
Den nye caretaker vil få ansvaret for at drive og følge op på klubbens uddannelsesprogram. Det indebærer blandt andet at koordinere præsentationer, gennemføre individuelle samtaler med spillerne samt følge op på deres forløb.
Derudover er det vigtigt, at caretaker er til stede i spillerne hverdag og kan omsætte deres erfaringer og behov til strategiske tiltag, der kan forbedre uddannelsesprogrammet. Stillingen inkluderer også praktisk støtte til spillerne, herunder hjælp med administrative opgaver som kontakt til offentlige myndigheder og adresseændringer.
Kandidaten skal kunne kommunikere flydende på engelsk, både skriftligt og mundtligt. Det er en fordel at have kendskab til fransk. Fleksibilitet er også nødvendig, da opgaver kan opstå uden for normale arbejdstider. Desuden er det vigtigt at have stærke evner inden for relationsopbygning og kulturforståelse. Erfaring med undervisning, især i engelsk, vil være en fordel, men er ikke et krav. Et gyldigt kørekort (kategori B) er nødvendigt, mens egen bil ikke er et krav, men kan være en fordel.
AC Horsens tilbyder et internationalt og lærerigt arbejdsmiljø, hvor man kan arbejde tæt sammen med professionelle fodboldspillere. Stillingen giver også mulighed for at påvirke spillernes liv uden for banen og støtte deres personlige udvikling, hvilket kan styrke deres karriere og præstationer.
Stillingen er på 18 timer om ugen med to faste arbejdsdage, mens de øvrige timer kan planlægges fleksibelt. Lønnen vil blive forhandlet individuelt og fastsat ud fra kvalifikationer. Der er også adgang til kantineordning.
Ansøgninger skal sendes til den angivne emailadresse med emnefeltet ‘Application: Caretaker’. Samtaler vil blive afholdt løbende, og tiltrædelse forventes at ske snarest. Eventuelle spørgsmål til stillingen kan rettes til klubbens kontaktpersoner.